Typ zamówienia: zamówienie nieobjęte ustawą PZP, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
Kategoria: usługi.
Nazwa i adres zamawiającego: Centrum Kultury i Aktywności w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy03-786 Warszawa, ul. Siarczana 6,NIP 524-286-64-67
Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w sprawie przedmiotowego postępowania jest: Bożena Mroczek – tel. 574-888-873, adres email: bozena.mroczek@ckia.waw.pl
Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
świadczenie usługi sprzątania polegającej na kompleksowym utrzymaniu w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym wszystkich pomieszczeń oraz zapewnienie środków czystości niezbędnych do utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Aktywności w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Siarczanej 6 w Warszawie.
Usługa sprzątania kompleksowego dotyczy wszystkich pomieszczeń znajdujących się w 2-kondygnacyjnym obiekcie o powierzchni użytkowej 746m2, w którym znajdują się:
Częstotliwość wykonywania prac w zakresie sprzątania: 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16 lub w razie potrzeby Zamawiającego w godzinach ustalanych na bieżąco z Zamawiającym.
Wykaz i wymiar okien:
Ofertę należy złożyć w postaci Formularza ofertowego (w załączeniu) za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@ckia.waw.pl
Termin składania ofert: do 21.11.2023 r. do godz. 12:00.
Formularz ofertowy powinien zostać wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca poda koszt usługi w kwocie netto i brutto w ujęciu miesięcznym i rocznym.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej budynku przy ul. Siarczanej 6 w Warszawie.
Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia profesjonalnych środków czystości oraz narzędzi i sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia, przystosowanych do poszczególnych powierzchni. Środki chemiczne muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach i preparatach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816).
Mycie, dezynfekcja i czyszczenie obiektu odbywać się będzie przy użyciu własnych specjalistycznych środków chemicznych Wykonawcy dostosowanych do rodzaju pomieszczenia. Środki myjąco-dezynfekcyjne używane przez Wykonawcę do mycia
i dezynfekcji muszą posiadać wymagane karty charakterystyki i pozwolenia Ministra Zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania na każde wezwania Zamawiającego wszelkich atestów PZH środków chemicznych stosowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz stosować środki czyszczące i dezynfekcyjne dopuszczone przez Sanepid.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem umowy, na sumę ubezpieczenia co najmniej 3.000.000,00 PLN w całym okresie obowiązywania umowy. Najpóźniej w terminie do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową. Kopia polisy będzie stanowiła załącznik do umowy.
Wykonawca zobowiązany jest, przed złożeniem oferty do odbycia wizji lokalnej w budynku CKiA przy ul. Siarczanej 6 w Warszawie, która odbędzie się w dniu 16 listopada 2023 r. w godz. 12:00 – 13:00.
Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy.
Osoby wykonujące usługi z ramienia Wykonawcy, będą wykonywać je zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania certyfikatów: ISO 9001:2015 (certyfikat jakości) oraz ISO 45001:2018 (certyfikat bhp).
Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie kryterium ceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji cenowych z wybranymi Wykonawcami lub wezwania Wykonawców do ponownego złożenia ofert korzystniejszych dla Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności jeżeli jego dalsze prowadzenie nie leży w interesie Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania, bez podania przyczyny.
Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa.
Zamawiający poprawi omyłki w Formularzu oferty, jeżeli nie będą miały istotnego wpływu na treść oferty.
Wykonawca, który złoży ofertę, będzie nią związany przez 30 dni od dnia następującego po dniu upływu terminu składania ofert.
Zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie daje rękojmi należytego wykonania zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy – wzór
Załącznik nr 2: Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej w budynku CKiA przy ul. Siarczanej 6 w Warszawie – wzór
Załącznik nr 3: Klauzula informacyjna
Załącznik nr 4: Wzór umowy